TEATRE SANT JORDI

El passat divendres 10 de maig es va fer la representació de l’obra de Sant Jordi pels alumnes de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts Escèniques, que es va posposar per la diada.
Durant el 2n trimestre, l’alumnat va treballar l’escriptura de guions tot elaborant 6 petits esquetxos o petites obres relacionades amb el Sant Jordi. Cada obra ha estat escrita i interpretada per un grup de 4 actors i actrius que han treballat molt perquè fos ben reeixida.

Els títols de les 6 obres són:

L’Ànima de Montblanc.
Un Sant Jordi diferent
Un Sant Jordi sense roses
No jutgis un llibre per la seva portada
La princesa rancorosa
Un Sant Jordi al revés

Malgrat estar emmarcades en l’àmbit del Sant Jordi, les obres han estat molt heterogènies i diferents i hem pogut veure el cas d’uns floristes que, en comptes de roses, havien d’enginyar-se-les per vendre cactus per culpa de la sequera o també el cas del cavaller Sant Jordi que rebutjava la princesa per fer-se un lloc en el món del futbol professional o, fins i tot, una princesa que es casava amb el drac de qui s’havia enamorat bojament. En acabar, han volgut retre un petit homenatge al Rayan, a qui li han dedicat l’obra d’avui.

Les professores de teatre, la Sònia i l’Ada els volem agrair la participació i la gran feina que han fet en la preparació de guions, dels assajos, dels decorats i del vestuari. També agrair la gran feina de l’Emma Sató, professora de EVP que, juntament amb els alumnes, han col·laborat en l’elaboració dels decorats. A tots vosaltres, moltes gràcies!
Ben aviat, la tercera i última obra del curs.

Ada Guilà, professora de l’optativa d’Arts Escèniques