FEM DANSA

El passat dia 8 de maig una bona part de l’alumnat de 4t C va dur a terme la representació del Fem Dansa al Kursaal de Manresa. Ha estat un projecte on hi han participat uns 150 alumnes de diferents centres de la comarca del Bages. El nom de l’espectacle ha estat “Història de la comunicació dansada”, sens dubte una experiència enriquidora i que mai oblidaran.

Cal felicitar els alumnes que hi han participat i en especial a la Nadia i l’Aina que han estat les persones que han liderat el projecte, també al Servei educatiu del Kursaal per continuar creient amb aquests tipus de projectes.

Rosa Matamala. Professora d’educació física