AFA

El centre considera molt valuosa la col·laboració que rebem de les famílies a través de l’Associació de Famílies d’Alumnes.

Creiem que tenir una AFA en la qual hi hagi un nombre alt de famílies que s’impliquen i posen el seu granet de sorra, ens ajuda a poder educar millor els nois i noies que tenim al nostre càrrec, i a aconseguir un centre més acollidor per a tots.

Documents facilitats per l’AFA:

Apropem-nos a la FP. Cliqueu a sobre els següents enllaços, per llegir les experiències personals d’alumnat i professorat de cicles formatius.

Batxillerat

Consells per a una alimentació saludable a l’institut

Dinars de carmanyola als instituts

Relació d’activitats dutes a terme:
  • Compra de material per la millora del I’Iinstitut, d’acord amb les necessitats i parlant amb l’equip directiu del centre.
  • Organització de la festa de final de curs.
  • Festa de comiat dels alumnes.
  • Assistència als Consells Escolars de Centre i Consells Escolars Municipals, així com també a les comissions de convivència i econòmica de l’institut.
  • Reunions amb l’equip directiu del centre, per poder col·laborar amb les necessitats dels alumnes.
  • Estudiar la possibilitat d’organitzar xerrades d’interès educatiu i activitats extraescolars a les tardes.

A més de mantenir les activitats esmentades, durant aquest curs, continuarem col·laborant amb l’equip directiu amb la intenció de millorar, en els aspectes que sigui possible, el funcionament del nostre centre.

REUNIONS:

Últim dimarts de cada mes en format telemàtic a partir de les 20:30h. En aquest horari us podrem atendre sempre.