Horari d’atenció al públic per aquest curs 2021-2022:
- Del 16 de setembre al 30 de juny: 11:00 hores a 13:30 hores
- Del 1 de juliol al 15 de setembre: 9:00 hores a 13:00 hores
Durant el mes d’agost les oficines i l’institut romandran tancats.
Serveis de secretaria
- Certificats de notes
- Títols demandats
- Horaris d’atenció i resolució de dubtes
- Requisits per a cursar estudis diversos
- Matricules i preinscripcions
- Tràmits (sol·licitud de certificats…)
- Documents i dades diverses (autorització de sortides, ús de serveis digitals, etc.)
- Beques i ajuts (Informació)
- Proves d’accés als cicles formatius
- Altres serveis d’interès sobre el centre i preguntes freqüents
TRÀMITS ON-LINE O PRESENCIALS
Documents per descarregar
Descarregueu-vos els documents i feu-los arribar a la Secretaria del centre de manera presencial o a la bústia general del centre: iesgerbert@xtec.cat
- Si necessiteu fer una sol.licitud de caràcter general, descarregueu: SOL.LICITUD GENERAL
- Si necessiteu fer una sol·licitud per donar de baixa del centre un/una alumne/a: SOL·LICITUD BAIXA ALUMNE/A
- Si necessiteu algun tipus de certificació, descarregueu: SOL.LICITUD CERTIFICAT
- Si necessiteu el reconeixement de l’equivalència d’algun nivell de català, descarregueu: SOL.LICITUD EQUIVALÈNCIA CATALÀ