UN TFG SOBRE EL NOSTRE BATXIBAC

L’exalumna del nostre centre Marina Masana Suñé ha dedicat el seu treball de fi de grau al nostre Batxibac ara que n’ha fet 10 anys. Sota el títol “LE BACHIBAC DANS LE LYCÉE GERBERT D’AURILLAC: DIX ANS APRÈS SON INSTAURATION” ha posat per escrit un anàlisi sobre el passat, present i futur del programa acompanyat d’entrevistes, d’enquestes a professors i a exalumnes i de propostes de millora. Els professors li agraïm la dedicació i l’interès. El seu treball, dedicat a l’Eduard Casserras, fundador del Batxibac i antic director del centre, pretenia “mostrar allò que fa que els estudiants decideixin fer el Bachibac”, a més a més d’exposar “en què consisteix el programa, les condicions d’accés i també d’accentuar els aspectes que funcionen en el programa i remarcar aquells que es podrien millorar.” La Marina Masana, que ha finalitzat el Grau en Llengües i Literatures Modernes a l’Universitat de Barcelona, ha complert amb escreix els seus objectius. Li desitgem molta sort i li agraïm tot el temps dedicat a l’anàlisi. El seu estudi i balanç creiem que ens poden ajudar a seguir millorant i a no perdre la il·lusió per allò que fem.

En el següent enllaç trobareu el treball de fi de grau de la Marina Masana.

Merci, Marina !