Oferta Educativa

ESO

Ensenyament obligatori de 12 a 16 anys. Consta de dos cicles amb dos cursos a cada un. L’obtenció del graduat en ESO et permet accedir al món laboral o continuar la teva formació amb un cicle de grau mig o un batxillerat.

Batxillerat

Amb aquesta opció els alumnes també tindran l’oportunitat de continuar amb els seus estudis. Un cop finalitzats, els alumnes podran realitzar les proves PAU o un cicle de grau superior. Disposem de totes les modalitats excepte la del batxillerat artístic.

Batxibac

Els alumnes podràn continuar amb els seus estudis amb el Batxibac, una modalitat de Batxillerat en francès que servirà d’accés directe a la universitat.

CFGS de Màrqueting i Publicitat en perfil enològic

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat en perfil enològic amb modalitat dual i torn de matí.

Tots els alumnes del nostre institut realitzen 30 hores de classe setmanals en jornada continuada (8:00-14:35h).