VISITA DE L’ALUMNAT DE 1r DEL CFGS A LES INSTAL·LACIONS DEL CELLER SOLERGIBERT

L’alumnat de 1r del CFGS de Màrqueting del nostre centre vam visitar recentment les instal·lacions del celler Solergibert d’Artés. Allà ens van mostrar la seva manera de treballar, vetllant sempre per la qualitat del seu producte i alhora preservant la identitat familiar que caracteritza al seu celler.

Tenir la possibilitat de poder gaudir de fantàstics models de negoci com els de Solergibert a la DO Pla de Bages proveeix d’un enorme valor afegit al nostre territori. Des d’aquí volem agrair-los la seva predisposició habitual en rebre’ns i permetre’ns visitar les seves instal·lacions, així com també conèixer la seva línia de productes.

Àlex Villanueva, professor del CFGS Màrqueting i Publicitat (perfil enològic) del nostre centre

1. JUDIT ALTARRIBA

Aquest tipus d’activitats donen encara més sentit a la tasca docent i són un gran incentiu per a l’alumnat.

Estem envoltats de petits grans tresors enològics que ens perfilen com una zona privilegiada en el món dels vins.

Segur que ha estat una visita molt enriquidora. Felicitats per la iniciativa.