PRESENTEM EL NOSTRE CFGS DE MÀRQUETING A L’ALUMNAT DEL BATXILLERAT NOCTURN DE L’INS PEGUERA

Ahir a la tarda vam fer una xerrada del nostre cicle formatiu a l’alumnat del Batxillerat nocturn de l’INS Lluis de Peguera. Davant d’una vintena d’alumnes que ja es troben a la recta final del Batxillerat vam explicar què fem al nostre cicle formatiu i quines són les sortides laborals un cop finalitzats aquests estudis. També vam explicar les possibilitats que s’ofereixen a través de la formació de pràctiques Dual. La xerrada va anar a càrrec dels professors del cicle Àlex Villanueva i Elena Hernández, i va comptar també amb el testimoni de la nostra alumna Mariangel Romero, que està acabant 2n del CFGS i està fent les pràctiques de Dual a l’empresa Macsa. Des d’aquí volem agrair a l’INS Lluis de Peguera la oportunitat que ens van donar de poder explicar el nostre cicle de Màrqueting i Publicitat. Fins a la propera!

Elena Hernández