L’ALUMNAT DEL CFGS PARTICIPA ACTIVAMENT EN LA JORNADA DE EWOMAN MANRESA

La sala petita del Kursaal va ser l’escenari ahir de la 2a edició de l’eWoman Manresa. Tot l’alumnat i professorat del cicle formatiu de l’institut vam participar activament en aquesta jornada. L’eWoman s’organitza en una sèrie de ponències de dones que destaquen per la seva trajectòria professional i que es pretén que siguin font d’inspiració per la resta. Després de les ponències, també es va portar a terme una activitat de coaching i es van lliurar els premis eWoman.

El nostre alumnat va ser protagonista actiu de l’activitat de coaching, al convertir-se en portaveus i comentar, davant de tot el públic assistent, algunes conclusions dels grups de treball que es van crear per l’activitat, i en els quals es va debatre sobre com superar aquells “sabotejadors” que ens impedeixen arribar a les nostres metes vitals, tant professionals com personals.