L’ALUMNAT DE MÀRQUETING VISITA LA BARCELONA WINEWEEK

L’alumnat del CFGS de Màrqueting i Publicitat va visitar dimarts passat 7 de febrer una nova edició de la Barcelona Wineweek.  Aquesta fira es va celebrar la setmana passada, en concret els dies 5, 6 i 7 de febrer, i va tenir lloc al recinte de Montjuïc de Barcelona. Des de petits cellers i artesans, fins a grans corporacions i marques reconegudes del mercat, mostren la seva gamma de productes i les darreres novetats en aquest gran aparador del sector. L’alumnat va poder fer un recorregut a través de les diferents zones productores de vi d’Espanya. Van poder veure de primera mà les darreres tendències vinculades al món del vi, a més de nous formats, packagings i disseny d’etiquetes.