L’ALUMNAT DE TECNOLOGIA DE BATXILLERAT S’INICIA A LA PROGRAMACIÓ AL “APP INVENTOR” DE LA UPC DE MANRESA

Ahir dilluns 27 de gener, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de la modalitat de Tecnologia van assistir al taller “App Inventor” a la UPC de Manresa. Al llarg d’unes 4h van poder anar creant aplicacions per a mòbils amb SO Android. Partint de tutorials base i explicacions molt puntuals van poder iniciar-se al món de la programació. A partir d’aquí, amb la creativitat de cadascú, van anar evolucionant en les diferents apps. Molt bona feina!!!