L’ALUMNAT DE REPTES DE BIOLOGIA I GEOLOGIA DE 1r DE BAT VISITA EL ZOO

Aquest dilluns, l’alumnat de Reptes de Biologia i Geologia de1r de Batxillerat han visitat el Parc Zoològic de Barcelona. En primer lloc, han realitzat un taller per comprendre millor el procés evolutiu i estudiar-lo a través de l’observació de mostres reals de vertebrats tot fent un exercici d’anatomia comparada.

Tot seguit, han visitat les instal·lacions del parc amb l’ajut de les explicacions de la Gemma, la nostra guia particular. Finalment, han tingut una estona lliure per acabar de fer una visita en la qual s’ha gaudit del món animal sense deixar de tenir una perspectiva crítica i reflexionar sobre com han de ser els parcs zoològics en el futur.

Maribel Jódar i Albert Planas, professors de Ciències del centre