L’ALUMNAT DE 2n D’ESO TREBALLA LA PESTA NEGRA “EN PRIMERA PERSONA”

L’alumnat de 2n d’ESO ha escrit uns diaris personals on els protagonistes són testimonis que van viure en primera persona la Pesta Negra, epidèmia que va provocar una mortalitat catastròfica a Europa durant el segle XV. Abans d’escriure els diaris han llegit i treballat una sèrie de textos per facilitar la tasca de documentació prèvia.També s’han atrevit a registrar un programa de ràdio sobre els fets redactats en els diaris. A continuació teniu una petita mostra dels diaris i d’un programa de ràdio. Cliqueu sobre les imatges per accedir al contingut sencer.

Montse Reguant, professora del departament de Socials de l’institut