L’ALUMNAT DE 2n DEL CFGS DE MÀRQUETING VISITEM RÀDIO SANT FRUITÓS

El passat dilluns 24 d’octubre l’alumnat de 2n del CFGS de Màrqueting i Publicitat vam fer una visita a Ràdio Sant Fruitós. La sortida, que s’emmarca a la matèria Mitjans i suports de comunicació, ens va servir per aprofundir més en el mitjà ràdio i en concret, en el funcionament d’una ràdio local.

L’Anna Hernàndez i el Jordi Casals, periodistes de Ràdio Sant Fruitós, van ser els encarregats d’explicar-nos la graella de l’emissora i quins són els programes propis que es fan al poble. Ràdio Sant Fruitós es pot sintonitzar al 107.5 de la FM. Aquesta emissora, adherida a La Xarxa de Comunicació Local, treballa amb d’altres ràdios del Bages.

L’alumnat també va tenir l’oportunitat de locutar i gravar unes falques publicitàries de promoció del nostre cicle que havíem preparat prèviament a classe.

Molt agraïts a Ràdio Sant Fruitós per col·laborar amb nosaltres i fins a la propera!

Elena Hernández, professora del CFGS de Màrqueting del centre