L’ALUMNAT DE 2n DEL CFGS DE MÀRQUETING I PUBLICITAT VISITEM CATALUNYA RÀDIO

Ahir al matí, l’alumnat de 2n curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat del centre vam fer una sortida a Catalunya Ràdio. La visita va consistir en una volta per les instal·lacions, en la qual ens van ensenyar les diferents redaccions, tant les d’informatius com les de programes (esports, entreteniment, etc.). També vam poder veure les diferències entre un estudi amb els controls a part i un estudi “self”, on els mateixos periodistes i/o locutors s’encarreguen de locutar les notícies i llançar les falques publicitàries.

Així mateix, la Sandra Arumí, del departament comercial, ens va fer una xerrada sobre publicitat. Ens va parlar bàsicament sobre els diferents formats que ofereix Catalunya Ràdio i les seves característiques. Al final de la xerrada va voler compartir amb nosaltres dues falques en un nou format 3D que es van presentar recentment coincidint amb el Dia Internacional de la Ràdio. Per apreciar completament les característiques d’aquest nou format, cal escoltar les falques amb auriculars. Finalment, vam poder assistir de públic al programa “El matí de Catalunya Ràdio” amb Mònica Terribas i al concurs “L’apocalipsi” amb Elisenda Carod, Charlie Pee i Elisenda Pineda.