L’ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT EN DUES RUTES LITERÀRIES PER BARCELONA

El passat divendres 11 de març, l’alumnat de 2n de batxillerat vam anar a passar el dia a Barcelona. Al matí, ruta literària guiada sobre la ciutat de La plaça del Diamant, de Mercè Rodoreda; a la tarda, visita preparada pels alumnes de Batxibac per a  la resta de companys  sobre  la Barcelona de Nada, de Carmen Laforet.

La sortida ens va permetre refrescar dues de les lectures que són prescriptives en el currículum del curs; però sobretot ens va permetre copçar la fesomia dels barris on s’emmarca l’acció de cada llibre. Des de la carismàtica vila de Gràcia, el luxós Passeig de Gràcia, la imponent universitat, el bullici del Born, el Raval, la catedral i fins i tot Santa Maria del Mar, vam gaudir, doncs, d’algunes de les moltes cares d’aquesta ciutat tan interessant de redescobrir. I a més, lliures de mascaretes, ens vam poder veure les nostres.

Carolina Algueró, Judit Altarriba, Alba Villarta i Montse Sala