L’ALUMNAT DE 2n DE BATXILERAT I DEL CFGS DE MÀRQUETING VISITEN EL SALÓ DE L’ENSENYAMENT

El passat divendres 18 de març, l’alumnat de 2n de Batxillerat, i dimecres 16, l’alumnat de 2n del CFGS de Màrqueting, van tenir l’oportunitat de visitar la fira del Saló de l’Ensenyament.

Després dels ajornaments provocats per la pandèmia, el saló va tornar de forma presencial al recinte de Montjuic per mostrar al nostre alumnat tota la nova oferta tant d’estudis universitaris, de formació professional com també de formació complementària d’idiomes. És una molt bona oportunitat per trobar, en un mateix espai, no només informació sinó també acompanyament individualitzat d’orientadors. És una cita imprescindible i esperem que també sigui estimulant en moments de prendre decisions determinants de cara al seu futur.

Coordinació Batxillerat