L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT PARTICIPA EN ELS ACTES PER ERRADICAR LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

El passat dijous 25 de novembre amb els alumnes de 1r de Batxillerat vam participar en els actes per l’erradicació de la violència contra les dones. Després de treballar durant tota la setmana a filosofia les relacions afectives positives, el dijous vam fer uns tallers al Nexe amb la mateixa temàtica. Tot seguit, vam participar en els actes convocats per l’Ajuntament de Sant Fruitós i vam deixar anar globus blancs simbolitzant les dones mortes a mans de la violència masclista.

Laura Rodríguez, professora de Filosofia de l’institut