COMUNICAT SOBRE LES INCIDÈNCIES EN L’ACTIVITAT DE L’INSTITUT DELS DIES 16, 17 I 18 D’OCTUBRE

Com sabeu, arran de la sentència del Tribunal Suprem, aquests dies hi ha diverses convocatòries de protestes d’alumnes i de vagues dels treballadors en un context convuls.
El divendres 18 hi ha una vaga general convocada per a tots els treballadors/es i, de moment, es preveu un fort seguiment a l’institut.
D’altra banda, amb motiu de la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per als dies 16, 17 i 18, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat i el del CFGS ha sol·licitat adherirse a la protesta i la junta directiva, per raons administratives i acadèmiques, l’ha autoritzat per al dijous 17 i el divendres 18, sempre i quan les famílies signin el permís de cada alumne.Si hi hagués algun examen, es faria el primer dia assignat a aquella matèria després de divendres. El lliurament del treball de recerca de batxillerat també queda aplaçat. En qualsevol cas, els alumnes que assisteixin al centre seran atesos pel professorat i compliran l’horari marc habitual.
Segons les normes d’organització i funcionament del centre i els acords del Consell Escolar, l’autorització del dret a protesta, només afecta els alumnes a partir de 1r de batxillerat, sempre que la vaga estigui convocada per més d’un sindicat d’estudiants i es sol·liciti amb 48 hores d’antelació.

En els dies en què la protesta no ha estat autoritzada, com el dimecres 16, i per als alumnes que encara no poden secundar-la, en cas d’absència es posaran les faltes recollides per la normativa.
Atentament,

L’equip directiu

Tel. 93 876 18 21                                     Web: www.iesgerbert.cat                                            Correu: iesgerbert@xtec.cat