VISITA DELS ALUMNES DE 2n d’ESO A LA FÀBRICA DANONE

En els darrers dies els alumnes de 2n ESO i de FUTURA han visitat la fàbrica DANONE a Parets del Vallès. La sortida va començar amb la projecció d’un vídeo sobre la història de l’empresa, l’origen del nom, passant pels diferents envasos utilitzats al llarg del temps fins als tipus de iogurts que produeixen.

Després els alumnes van visitar les instal·lacions de la fàbrica on les màquines treballaven sense pausa. Per acabar l’activitat els nois i noies s’ho van passar d’allò més bé menjant iogurts i postres, i van tastar les innovacions que aviat seran als supermercats. Abans de marxar, l’empresa va obsequiar a tothom amb una bossa amb iogurts per compartir amb la família.