Visita al Saló de l’Ensenyament de 4t ESO i 2n Batxillerat

El passat dimecres 14 de març els alumnes de 4t ESO i 2n batxillerat van visitar el Saló de l’Ensenyament a Barcelona. Després de fer unes jornades d’orientació a l’aula, els alumnes han pogut voltar i demanar informació sobre aquells estudis que volen realitzar una vegada han acabat aquesta etapa formativa.

El saló, que compta amb 300 expositors, està format pel Saló de l’Ensenyament, que ofereix informació sobre els estudis i sortides professionals per als estudiants d’ESO i Batxillerat, amb tots els màsters i postgraus, i com a novetat, el primer Saló de l’Ocupació Juvenil, organitzat per Barcelona Activa i l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona. En un altre dels pavellons el departament d’Empresa i Coneixement, mitjançant la secretaria d’Universitats i Recerca, posa a disposició dels estudiants tota la informació del sistema universitari català, el seu accés i les beques disponibles.

En el pavelló 1 els alumnes van poder veure totes les carreres universitàries i graus i en el pavelló 2 tota la formació de cicles i estudis superiors.

També, el servei d’orientació personalitzat ofereix tota la informació sobre el procés d’accés a les universitats catalanes, les PAU i la preinscripció universitària. El Canal Universitats informa de l’oferta de centres i eines interactives que faciliten el procés per accedir a la universitat. L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) compta amb un espai propi on disposa de tota la informació sobre beques i ajuts.”