L’INSTITUT GELIDA AUGMENTA L’OFERTA D’OCI EN ELS ESBARJOS AMB LA INSTAL·LACIÓ DE 4 FUTBOLINS I UNA NOVA TAULA DE PING PONG

Des d’aquest mes de maig els alumnes de l’Institut Gelida compten amb una nova distracció. Es tracta de 4 futbolins, instal·lats a la cantina, amb els que els nois i nois poden jugar a l’hora dels esbarjos.

Aproximadament un mes abans vam estrenar una taula de ping pong, que es va afegir a la que ja teníem. La idea és augmentar l’oferta d’oci a l’hora de l’esbarjo de manera que els alumnes ocupin tots els espais disponibles, realitzant activitats diverses, per aconseguir més espai en altres indrets com la pista de futbol i bàsquet.

L’augment de plantilla de professorat el passat mes de gener també ens ha permès obrir la biblioteca, on poden jugar a diferents jocs de taula.