Subvencions i prestacions de l’ajuntament pel curs 24-25

L’Ajuntament ha publicat les bases per a l’atorgament de subvencions i prestacions econòmiques, mitjançant el procediment de concurrència competitiva, amb finalitat de caràcter social per a menjador escolar, despeses d’escolarització, activitats extraescolars Curs 2024-2025 i Casals d’estiu 2024.

La convocatòria contempla el finançament de les activitats següents:

• Activitats extraescolars esportives (amb un màxim d’una activitat per esportista), d’aprenentatges de llengües estrangeres, musicals, expressió artística i tecnologia (amb un màxim d’una activitat entre llengües estrangeres, musicals, expressió artística i tecnològica) (d’I3 a 4t ESO)
  • Casals d’estiu (d’I3 a 4t ESO)
  • Les escoles bressol municipals (d’I0 a I2)
  • Menjadors escolars (d’I3 a 4t ESO)
  • Despeses d’escolarització: materials escolars, sortides, etc. (d’I3 a 4t ESO)

La presentació de sol·licituds va començar el passat 10 d’abril de 2024 mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, i no cal presentar la instància genèrica: directament es podran trametre els documents necessaris per fer el tràmit.

Enllaç tràmit telemàtic: www.svh.cat/ajuts2024