Segones classificades al Concurs Odissea

El passat dimecres tres alumnes de l’humanístic de 2n de batxillerat del nostre centre (Aya el Moudden, Anna Montilla i Marta Rodríguez) van participar en la fase de desempat del concurs Odissea (concurs de cultura clàssica) amb 15 equips més de tota Catalunya, d’un total de més de 600, que van competir en la fase prèvia. El tema d’enguany era “L’art a Grècia i Roma”. Era la primera vegada a la història d’aquest concurs que un equip del nostre institut arribava a la fase de desempat.

Finalment les nostres alumnes han obtingut el segon lloc empatades amb els primers. Fantàstica l’actuació del nostre equip! Segones de tota Catalunya!. Enhorabona pel vostre excel·lent treball i per la gran dedicació!.