AJUTS A L’ESCOLARITZACIÓ, ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I CASALS D’ESTIU

S’han publicat les bases per a l’atorgament de subvencions i prestacions econòmiques, mitjançant el procediment de concurrència competitiva, amb finalitat de caràcter social per a menjador escolar, despeses d’escolarització, activitats extraescolars Curs 2023-2024 i Casals d’estiu 2023 de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

La presentació de sol·licituds serà mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament, i no caldrà presentar instància genèrica: directament es podran trametre els documents necessaris per fer el tràmit.

La tramitació de les sol·licitud està disponible des del dia 8 de maig de 2023 en aquest enllaç: svh.cat/ajuts2023

 Els terminis per a cadascun dels ajuts són:

  • Ajuts complementaris de menjador: fins al 31 de juliol
  • Ajuts a l’escolaritat: fins al 31 de juliol
  • Ajuts per a activitats extraescolars (esportives, llengües estrangeres, música, art i tecnologia): del 4 de setembre al 15 d’octubre
  • Ajuts per a Casals d’Estiu: fins al 31 de maig 

Documentació a aportar

  • Formulari (telemàtic) de sol·licitud de la subvenció, on es contenen les corresponents declaracions responsables i que es podrà trobar a la seu electrònica municipal.
  • Llibre de família complet i, si és el cas, sentència de separació o  divorci o conveni regulador en què consti la pensió alimentària i la custòdia de fills i/o filles. (No cal la presentació del llibre de família si  aquest s’ha aportat en convocatòries anteriors, o si no ha sofert canvis respecte a la darrera vegada que es va presentar.)
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor legal). En el supòsit de persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, passaport o document que legalment els substitueixi.
  • En el cas de casals d’estiu, cal presentar  a més la inscripció cursada al casal pel qual  se sol·licita la subvenció.
  • En el cas d’activitats extraescolars, cal presentar a més la inscripció realitzada a l’entitat, AMPA, escola, pel qual  se sol·licita la subvenció.
  • En  cas d’activitats extraescolars i casals d’estiu fora del municipi caldrà aportar: full d’inscripció, NIF i nom de l’entitat, telèfon i adreça de correu electrònic de l’entitat i pressupost de l’activitat de tot el curs. 

    En el cas que la sol·licitud es presenti de forma presencial cal omplir, signar i presentar el formulari que pertoqui segons l’ajut a demanar:

  • Formulari núm. 1 per sol·licitar ajut per a menjador escolar, escolarització i casal d’estiu.
  • Formulari núm.2 per sol·licitar les activitats extraescolars.

    Com fer les sol·licituds?

    Sol·licitud telemàtica:

Les persones interessades en aquesta convocatòria, hauran de cursar la sol·licitud telemàtica disponible en aquesta pàgina web que trobareu en el botó “TRAMITAR”  adjuntant la documentació.

Teniu a disposició el servei d’assistència integral per la tramitació electrònica SIAC 360º, que ofereix suport en aquest tràmit telemàtic amb l’Ajuntament.

Aquest servei està disponible de dilluns a divendres de 8 a 20h  mitjançant els  canals següents:

En cas de trucar fora d’aquest horari, el servei SIAC 360º disposa de la funcionalitat “Truca’m”, que consisteix en enviar un formulari amb les dades de la persona, per tal que li retornin la trucada en la franja horària escollida (matí de 8 a 14 h o tarda de 15 a 20 h).

            Sol·licituds presencials

De manera excepcional, només les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic podran presentar la sol·licitud en paper i presencialment mitjançant cita prèvia al SIAC (Servei Integral d’Atenció Ciutadana), situat a l’edifici municipal de Can Comamala, al carrer de Jacint Verdaguer, 105-113.

La cita prèvia es podrà demanar:

Enllaç a la notícia del web de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts: 

https://svh.cat/actualitat/noticies/lajuntament-obre-la-convocatoria-dajudes-per-les-despeses-descolaritzacio-i-menjador-activitats-extraescolars-i-casals-destiu/