Votacions al Consell Escolar: Renovem la Veu de la Comunitat Educativa

Ens plau anunciar-vos que s’apropen les eleccions al Consell Escolar, un moment crucial per renovar els membres que representen cada sector de la nostra comunitat. Aquesta és una oportunitat excepcional per influir en les decisions i les polítiques de l’institut i assegurar que les vostres veus siguin escoltades.

Els sectors que necessiten ser renovats són els següents:

• Sector Famílies: 2 membres
  • Sector Professorat: 4 membres
  • Sector Alumnat: 2 membres
  • Sector Personal d’Administració i Serveis (PAS): 1 membre
  • Sector Personal d’Atenció Educativa (PAE): 1 membre

Aquestes són les dates importants a tenir en compte:

• Publicació del cens electoral a les vitrines de l’institut: del 13 de novembre al 15 de novembre.
  • Data límit per presentar candidatures: 17 de novembre (aquí teniu el document per presentar-la).

I, finalment, les dates de les votacions:

• Sector Famílies i Alumnat: 21 de novembre
  • Sector Professorat: 22 de novembre

(Pròximament us comunicarem els horaris de votació).

És fonamental que tothom de la nostra comunitat educativa participi en aquest procés democràtic per assegurar una representació justa i efectiva. Les vostres veus són importants, i aquesta és la vostra oportunitat de fer sentir la vostra opinió i contribuir a les decisions que afecten la vida del nostre institut.

Us animem a considerar la possibilitat de presentar la vostra candidatura o a exercir el vostre dret a votar i triar als/les membres que us representaran. La nostra comunitat, junta, pot fer de la nostra institució un lloc millor per a l’aprenentatge i el creixement de tot el nostre alumnat.

Gràcies per la vostra participació i suport continuat.