SOL·LICITUD PER A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 23-24

En el marc de la convocatòria d’atorgament de subvencions i prestacions econòmiques, amb finalitat de caràcter social, us recordem que està obert el termini per presentar sol·licitud per les activitats extraescolars Curs 2023-2024.

Aquesta convocatòria vol contribuir al finançament de les despeses de les famílies amb menys recursos econòmics, amb fills i filles menors d’edat, per al concepte mencionat. La convocatòria té per objecte regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, pagament i justificació de les subvencions i prestacions econòmiques que atorgui l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts a través del departament d’Educació, Esports i Serveis Socials destinades a finançar activitats que tinguin com a objectius contribuir a una escolarització adequada i promoure la participació de l’alumnat d’etapes educatives obligatòries en activitats extraescolars.

Informar-vos que aquest any, la presentació de sol·licituds serà mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, i no caldrà presentar instància genèrica: directament es podran trametre els documents necessaris per fer el tràmit.

La tramitació de les sol·licitud està disponible en aquest enllaç: svh.cat/ajuts2023

El termini de l’ajut és:

• Ajuts per a activitats extraescolars (esportives, llengües estrangeres, música, art i tecnologia) fins al 15 d’octubre.

Documentació a aportar

• Formulari (telemàtic) de sol·licitud de la subvenció, on es contenen les corresponents declaracions responsables i que es podrà trobar a la seu electrònica municipal.

• Llibre de família complet i, si és el cas, sentència de separació o  divorci o conveni regulador en què consti la pensió alimentària i la custòdia de fills i/o filles (*)

(*) No cal la presentació del llibre de família si  aquest s’ha aportat en convocatòries anteriors, o si no ha sofert canvis respecte a la darrera vegada que es va presentar.

• DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor legal). En el supòsit de persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, passaport o document que legalment els substitueixi.
  • En el cas d’activitats extraescolars, cal presentar a més la inscripció realitzada a l’entitat, AMPA, escola, pel qual  se sol·licita la subvenció.

• En  cas d’activitats extraescolars fora del municipi caldrà aportar: full d’inscripció, NIF i nom de l’entitat, telèfon i adreça de correu electrònic de l’entitat i pressupost de l’activitat de tot el curs.

En el cas que la sol·licitud es presenti de forma presencial cal omplir, signar i presentar el formulari que pertoqui segons l’ajut a demanar:

• Formulari núm.2 per sol·licitar les activitats extraescolars.
  • Com fer les sol·licituds?

Sol·licitud telemàtica:

Les persones interessades en aquesta convocatòria, hauran de cursar la sol·licitud telemàtica disponible en aquesta pàgina web que trobareu en el botó “TRAMITAR”  adjuntant la documentació.

Teniu a disposició el servei d’assistència integral per la tramitació electrònica SIAC 360º, que ofereix suport en aquest tràmit telemàtic amb l’Ajuntament.

Aquest servei està disponible de dilluns a divendres de 8 a 20h  mitjançant els  canals següents:

En cas de trucar fora d’aquest horari, el servei SIAC 360º disposa de la funcionalitat “Truca’m”, que consisteix en enviar un formulari amb les dades de la persona, per tal que li retornin la trucada en la franja horària escollida (matí de 8 a 14 h o tarda de 15 a 20 h).

Sol·licituds presencials

De manera excepcional, només les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic podran presentar la sol·licitud en paper i presencialment mitjançant cita prèvia al SIAC (Servei Integral d’Atenció Ciutadana), situat a l’edifici municipal de Can Comamala, al carrer de Jacint Verdaguer, 105-113.

La cita prèvia es podrà demanar: