Finalitza el concurs de les “Aules netes” del 1r Trimestre

Feixuga ha estat la tasca de molts dels alumnes durant aquests mesos del 1r trimestre: han hagut “piques” sans, molt bona feina i accions encoratjadores. Totes agraïdes des de la coordinació, evidentment!

1r d’ESO: parlem primer del concurs del logotip. Hi han participat només 4 imatges, de només dues tutories, l’A i el C, i la imatge escollida per l’equip docent de 1r com la millor és aquesta de 1rC. Genial!! Sumen 5 punts extres al concurs.

Logotip guanyador 1r ESO

En quant a les valoracions de les aules, una setmana més 1rA ha estat al capdamunt de tot, però de forma relaxada. Nois de les altres tutories, aprofiteu que baixen la guàrdia per destronar-los! La millora a la resta de grups ha estat notable i digna de felicitacions. Ha estat un nivell, el de 1r, molt implicat. Enhorabona a tots…tots guanyeu!….però només un grup gaudirà del premi i aquest són els alumnes de 1rA, que marxaran dimarts 20 de desembre a la Fira de Santa Llúcia. A la resta, continueu així, que el premi és per qui treballa més i millor i penseu en fer accions, que sumen punts!

2n d’ESO: comencem també pel concurs del logotip. Han tingut participació les tres tutories del nivell, amb feines tant digitals com manuals. Bones produccions, nois!! Però el vostre equip docent no podia premiar totes les imatges, i entre tots, han escollit aquesta de 2nC. Ens encanta!! Sumen 4 punts al concurs.

Logotip guanyador 2n ESO

En quant a les valoracions de les aules, una altre setmana, 2nB s’imposa, però alerta, que els altres 2 grups han millorat i molt. Però la regularitat és clau, i 2nB s’endú aquest trimestre el premi, que consisteix en anar a la Fira de Nadal del Port de Barcelona el dilluns dia 19. Felicitats!

3r d’ESO: en quant al concurs del logotip només han participat les tutories de l’A, del B i de l’E. Amb imatges tant digitals com manuals i totes amb encant i reivindicació. Però només ha pogut escollir l’equip docent de 3r una, i aquesta ha sigut una de 3rB. Molt llampant! Sumen 5 punts extra al concurs. Enhorabona!

Logotip guanyador 3r ESO

I pel que fa al concurs de les aules ha hagut una millora significativa en tots els grups, i un empat tècnic a la darrera setmana entre les dues tutories més implicades del nivell, el B i l’E. La cosa ha estat tan ajustada que al final tot s’ha acabat decidint pel concurs del logotip….que com ja hem dit, s’ha emportat el grup B. Per tant, tot i que els dos grups han merescut i molt la victòria, només un grup pot ser el guanyador, i aquest és el B, que gaudirà d’un dia a la Fira de Nadal de la Sagrada Família el divendres dia 16 de desembre.

Aquí podeu veure les classificacions setmana a setmana del concurs.

Gràcies a tots per la implicació i a continuar treballant!!!