Cohimar S.L. premiada amb el certificat de qualitat del servei FP Dual.

L’empresa COHIMAR NEUMATICA HIDRAULICA S.L, dedicada al subministrament de material per hidràulica, pneumàtica i subministres industrials, ha obtingut el Certificat de Qualitat d’FPdual i ha donat un pas més a l’hora de posar en valor la coordinació amb l’empresa en la prestació d’aquest servei tan important per al nostre alumnat. Aquest certificat l’atorga el Departament d’Educació a les empreses que participen en la formació, en alternança DUAL, després de passar per dues auditories: una interna, des del centre, i una altra externa, realitzada per l’empresa certificadora APPLUS.

En aquest cas COHIMAR col·labora amb l’institut GABRIELA MISTRAL formant alumnes del cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, perfil professional informàtica aplicada a la Logística. L’estada formativa es porta a terme en la pròpia empresa amb un tutor del centre de treball.