Activitats extraescolars 22-23

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2022-23

Benvingudes, famílies.

Com cada any, comencem aquest curs nou 2022-23 oferint a tot el nostre alumnat del centre, un seguit d’activitats formatives, esportives i complementàries a realitzar en les nostres instal·lacions a les tardes durant tot el curs. Gràcies a la nostra participació com a representants del Pla Català de l’Esport a l’Escola i conjuntament amb la col·laboració de l’AMPA i el Pla Educatiu d’Entorn del nostre Ajuntament, us convidem a participar i formar part en les següents activitats:

– Multiesports

– Danses modernes

– Teatre

– Taekwondo

– Defensa personal i entrenament funcional (famílies)

– Tallers (TSAE)

– Biblioteca

Amb aquesta proposta d’activitats extraescolars volem aconseguir en els nostres alumnes objectius positius en el seu dia a dia com la possibilitat de conèixer modalitats esportives noves, fomentar els seus valors com a mitjà d’integració i relació entre iguals i treballar hàbits saludables per millorar la seva qualitat de vida. Per totes aquestes raons i més, us convidem que participeu i que realitzeu la vostra preinscripció a través del següent enllaç o QR on trobareu molta més informació (dies, preu, lloc, etc).

Us esperem!!