Projecte de 4t d’ESO d’Aprenentatge i Servei

L’alumnat de 4t d’ESO està acabant el projecte d’Aprenentatge i Servei Para el carro!, amb l’objectiu de conscienciar sobre l’impacte del nostre consum en la nostra salut i en la del planeta.

Aviat cadascun dels grups començaran les seves intervencions en diferent àmbits, com activitats de sensibilització a les escoles, però n’hi ha dos que demanen la col·laboració de tota la comunitat educativa del Gabriela Mistral:

Recollida d’oli domèstic usat, per conscienciar dels perills de no tractar aquest residu.

Recollida d’aliments, que seran lliurats al banc dels aliments de Sant Vicenç dels Horts, per conscienciar sobre la necessitat de no llençar mai el menjar que no consumim.

Trobareu els dos punts de recollida al vestíbul de l’institut des del dijous dia 9 fins dimecres dia 15 de desembre.

Comptem amb la vostra participació!