2a Setmana del tercer trimestre del Concurs de les Aules netes

Ja hem deixat enrere les festes de Setmana Santa, hem tornat a la rutina, però abans de marxar, vam fer una setmana una mica atípica, on només vam poder fer 3 lectures. Hem de dir que molts de vosaltres  preguntàveu el motiu de per què no hi havia res apuntat algun dia, i això ens omple molt. El grau d’implicació de l’alumnat està sent molt destacable. Gràcies a tots i a totes!

Doncs ara toca veure com va anar la setmana abans de les vacances:

1r d’ESO: només els alumnes de 1rB estan treballant molt per sota del que és el nivell general de 1r, on la resta de grups mantenen un frec a frec molt maco. Tot i fer-ho genial en general, només un grup ha estat el millor i aquest ha estat el 1rA. Però una feina genial a la resta fa que aquest  trimestre sigui molt difícil predir qui s’emportarà el premi, caldrà seguir treballant de valent i anar pensant en accions.

2n d’ESO: Dur frec a frec entre els grups A i B, que s’emporta aquesta setmana el grup B, novament, però per molt poc. El grup C hauria de posar-se les piles, s’està quedant molt solet!!

3r d’ESO: Gran competència entre els grups de 3r, disposats a demostrar una setmana més que els anys conten i que l’experiència es va acumulant. Aquesta setmana se l’emporta el grup de 3rE, que vol recuperar el seu millor moment i treballa de valent per aconseguir-ho. Felicitats a tots, que esteu ratllant a un enorme nivell.

I ja estem a la 3a setmana, no us descuideu res, treballeu els ítems de la graella i aneu pensant en fer coses per sumar punts!!

Endavant Gabriela!!

Aquí podeu veure les classificacions setmana a setmana del concurs.