Jornada esportiva a l’Institut, divendres 22 de juny

Benvolgudes famílies

Us recordem que demà farem una jornada esportiva, sense grans aspiracions, l’objectiu de la qual serà passar una estona entretinguda. . Segons les dades recollides en l’autorització que anava juntament amb el full informatiu que van donar sobre el marc horari d’activitats al centre (dilluns 11/06 al divendres 22/06) hi haurà una baixa participació per part dels alumnes.

L’horari serà de 9 h a 11 h amb uns 20 minuts d’esbarjo al mig, per tal de poder esmorzar. L’activitat consistirà en torns rotatius i eliminatoris de Street Basket (inclou jocs diversos), ping-pong i futbol sala. Els tres millors resultats obtinguts del combinat de proves tindrà un petit premi (detall). El centre manté el servei de cantina obert per tal que els alumnes puguin accedir-hi.

Fins demà.