Festival cinema de terror a Molins de Rei

El passat divendres 18 de novembre els alumnes de Batxillerat i CAS del nostre institut  van realitzar una sortida de tutoria a Molins de Rei per acudir a  la VIIa Mostra de Curtmetratges destinada a alumnes del Baix Llobregat, activitat emmarcada dins del Festival de Cine de Terror de Molins de Rei.

Després de gaudir dels 5 curtmetratges escollits per a projectar aquest any i de triar  el guanyador mitjançant una votació entre tots els assistents, una de les nostres alumnes del CAS va tornar a casa amb un pack de pel·lícules després de ser l’afortunada en el sorteig que es va dur a terme.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ