Concurs Odissea 2016

odisea2016

De l’1 al 4 de febrer els nostres alumnes de Llatí de 4t d’ESO i Batxillerat han participat al Concurs Odissea de Cultura Clàssica. Es tracta d’una competició en línia en què cada dia cal respondre una sèrie de preguntes, que cada any giren entorn d’un tema. Enguany, el tema del concurs era “la Guerra a Grècia i Roma”, i hi participaven prop de 1000 alumnes distribuïts en 381 equips.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ

Val a dir que aquesta edició ha estat particularment difícil, sobretot la “súperpregunta” de Literatura del dijous, cosa que dóna més mèrit a les hores que els nostres alumnes van passar a la Mediateca de l’Institut fent recerca, i als 63 punts obtinguts pel grup “Pironàutics”, que ha quedat en primer lloc de la nostra competició particular.

Trobareu més informació al blog  El Somni de Psique.