Guanyadors del concurs de fotografia Francesc Siñol

Des de l’assignatura d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisuals, aquest any, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en l’11è concurs de Fotografia Francesc Siñol 2023-2024. Quatre dels nostres grans fotògrafs van ser premiats i van rebre els guardons a la 4a Gala de la Cultura organitzada per l’ajuntament:
-L’Alex Casanova va guanyar el segon premi de la categoria juvenil (tema lliure) amb la seva obra “Montaña”
 
-L’Alexia Juárez Toro va guanyar el primer premi de la categoria juvenil (tema lliure) amb la seva obra “Contrapicat”
 
-L’Elsa Font Reventós va rebre la menció especial de la categoria juvenil (Sant Vicenç dels Horts capturat en imatges) amb la seva obra “Abraçades sota la pluja”
 
 
-I la Nell Yambay va guanyar el primer premi de la categoria juvenil (Sant Vicenç dels Horts capturat en imatges) amb la seva obra “Water Jordan”
 
 
Es podrà veure el talent de totes les fotografies a l’exposició al CCC Virgínia Amposta. 
Desplaça cap amunt
Ves al contingut