PARTICIPATIVA REUNIÓ DE TUTORS DE 1 ESO I FAMÍLIES

El dimecres 25 de setembre a les set de la tarda es va dur a terme la reunió de tutors de 1 ESO amb les famílies dels alumnes.

En primer lloc, el director i la cap d’estudis els van donar la benvinguda al gimnàs, i posteriorment, cada tutor va endur-se les famílies dels seus alumnes a l’aula, on se’ls va donar informació sobre el pla d’acció tutorial, la normativa de convivència, el calendari i la logística general del centre, entre d’altres punts.

Agraïm a les nombroses famílies assistents la seva implicació en l’educació dels seus fills i filles!