El passat 29 d’abril, un grup de 24 alumnes de 1r de Batxillerat del nostre institut va participar en la dinamització d’una jornada d’atletisme organitzada per les escoles de Sant Vicenç dels Horts.
Durant l’activitat, l’alumnat va tenir un paper molt actiu en el desenvolupament de la jornada. Van col·laborar en el muntatge de les diferents proves i espais, van ajudar a dinamitzar les activitats esportives i, un cop finalitzada la jornada, també van participar en la recollida del material.
Aquesta experiència va permetre als alumnes implicar-se en una activitat comunitària i posar en pràctica valors com la responsabilitat, el treball en equip, la cooperació i el compromís. També cal posar èmfasi en què van treballar la competència relacionada amb l’organització d’esdeveniments esportius, de la matèria d’Educació Física. A més, van contribuir a fer possible una jornada esportiva adreçada als infants de les escoles del municipi.
Des de l’institut valorem molt positivament aquesta participació i agraïm la implicació de tot l’alumnat que hi va col·laborar.



