Jornada InfantLab

La Jornada InfantLab: Laboratori d’idees per a la participació dels infants i adolescents, en què un grup d’alumnes del Flos i Calcat hi van participar, és un espai de trobada entre els adolescents i l’administració, per parlar sobre la participació, què entenem per participació, com participem. Van ser unes jornades, acollidores on es va poder compartir i debatre formats de participació.

Els i les nostres alumnes van participar de forma molt activa, prenent la iniciativa en tot moment.

Moltes gràcies, i esperem que tot allò que tenen a dir els i les adolescents sigui escoltat i posat a la pràctica.

Més informació: Jornada InfantLab

Laura Vantoldrà
Dinamitzadora Punt JIP Nou Barris

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *