Iniciació al rem

Els dies 28, 29 i 30 de Novembre els alumnes de 4t de l’ESO van fer un

CURS D’INICIACIÓ AL  REM AL CLUB MARÍTIM DE BARCELONA.

Aquesta activitat està organitzada per l’ Institut Barcelona Esport (IBE) de l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb el Club Marítim i la Fundació de Navegació Oceànica de Barcelona.

Coneixem el repte esportiu de ciutat: la volta al món de vela, vivències i valors a la Barcelona World Race

Els alumnes han practicat durant 3 dies el Rem per conèixer i gaudir d’una forma diferent els recursos que ens ofereix el viure en una ciutat que té,  La Mar Mediterrània a tocar. S’han iniciat  en les tècniques bàsiques per la pràctica esportiva.

Han treballat tant en les embarcacions a l’aigua com en la preparació específica en sec que fan els practicants del club. Coneixement i millora de la tècnica de rem de forma personal pels monitors, que conviden als nostres alumnes a tenir la possibilitat de participar a l’equip de Rem com a membres per aprendre i poder participar a les properes competicions a l’Equip de Rem del Marítim

Un esport més tècnic del que es pensaven els alumnes però això no ha influït perquè podessin gaudir d’una experiència divertida i fantàstica. Han descobert una nova forma de mantenir-se en forma i passar-ho bé,  tot gaudint del Rem i la Mar.

Descobrir la cooperació amb els companys com equip i dependre d’ells  per poder aconseguir una fita en comú: què l’embarcació tiri endavant i navegar d’una forma segura i eficient. Això no és un repte fàcil. Creiem com a projecte transversal que:

Els valor de l’esport per aplicar-los a la vida acadèmica i quotidiana són molt importants i valuosos

Han tingut la experiència de fer un TALLER DEL PROJECTE CITCLOPS:

La  qualitat de l’aigua dels oceans:

Quin valor té el color, la transparència i la fluorescència de l’aigua per a conèixer la qualitat de l’aigua

Impliquem-nos com a ciutadans. Utilització de les noves tecnologies, mitjançant un App al mòbil per participar als valors ambientals i foment de bones pràctiques.

Taller molt interessant realitzat pel professor universitari i científic de 100000001 Labs, Luighi Ceccaroni, en col·laboració amb el Raúl Bardají, científic del CSID

Olga Pardo, professora d’Educació Física

Feu clic sobre les imatges següents per accedir a les dues galeries de fotos.