REVISTA – PREMIS PATUFET

L’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell va convocar el Premi Patufet 2019 de contes infantils, en el qual podien participar els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Bonavista i els alumnes de 1r i 2n ESO de l’INS Ermengol IV.

El lliurament de premis va tenir lloc el dia 23 d’abril dins les activitats de la Setmana Cultural. Pel que correspon als alumnes de l’Institut, el guanyador de 1r d’ESO va ser Eduard Areny Matei amb el treball “La mansió de Dangerville”  i la guanyadora de 2n d’ESO Clàudia Ruíz Vargas amb el treball “Mil dos-cents onze”.

Així mateix, van quedar finalistes Gemma Darbra Romero de 1r ESO amb el treball “Em dic Nico”  i Maria Tarragona Martí de 2n ESO amb el treball “L’àngel de la guarda”.

Moltes felicitats a tots pels vostres treballs!