REVISTA – FINAL COPA CANGUR 2020

FINAL COPA CANGUR 2020

El passat dijous 5 de març, el grup de 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO, guanyador de la primera fase de la VII Copa Cangur 2020 realitzada a Balaguer, va participar en la fase final a Montmeló.

Aquesta fase final va consistir en dues semifinals, on s’enfrontaven 18 equips en cadascuna, i on solament els 6 primers passaven a la final. La mecànica del concurs seguia la de la Copa Cangur: hi havia 10 problemes i tenien 45 minuts per resoldre’n el màxim nombre possible.

Tot i encertar totes les preguntes que van contestar, no va ser possible l’accés a la final. Malgrat tot, van realitzar sempre un bon paper i van poder gaudir de l’experiència de participar en aquesta última fase de la Copa Cangur.

Des del Departament de Matemàtiques volem agrair la implicació d’aquest grup d’alumnes i de les seves famílies per fer possible entre tots aquesta experiència i esperem que l’any vinent puguem repetir la nostra participació en la Copa Cangur.

Departament de Matemàtiques