REVISTA – AMPA

EL SECRET DE l´ÈXIT ÉS NO DONAR-SE MAI PER VENÇUT

Benvolguts mares, pares i/o tutors,

En primer lloc, volem donar la benvinguda a tots els pares, mares i alumnes, i molt especialment a tots els nous alumnes que aquest curs heu iniciat una nova etapa formativa.

Des de la Junta de l´AMPA, us volem informar que aquest curs 2018-2019 el nombre d´alumnes que estan matriculats al nostre centre és de 299, dels quals 262 formen part com a socis de l´AMPA. Us volem agrair la vostra col·laboració i així entre tots poder millorar l´educació dels nostres fills i filles.

Aquest curs, l´AMPA ha subvencionat als socis les següents activitats:

– Excursió de fi de curs de 4t ESO a Toulouse-Carcassone.

– Natació als cursos de 1r i 3r d´ESO.

– Sortida a Mataró a la Copa Cangur, cursos 2n i 3r d´ESO.

– Compra de 7 ordinadors.

– Inscripció a la World Robot Olympiad.

– Esmorzar a tots els nens i nenes de la Jornada d´acollida  de 6è.

El dissabte dia 16 de febrer, el nostre Institut va participar en el torneig de robòtica First Lego League “Into Orbit”, amb l´equip “Space Makers”, format per alumnes de 3r i 4t d´ESO. Aquest any han guanyat el Segon Premi al Projecte Científic. Us volem felicitar tant a l´alumnat com al professorat que heu treballat en aquest projecte. Moltíssimes felicitats!!!

Volem agrair a l´Ajuntament de Linyola la subvenció que ens ha donat per la compra del desfibril·lador.

D´altra banda, el dia 29 de novembre es va convocar l´Assemblea General de socis, on vam fer balanç de tota la feina feta durant el passat curs. Es van explicar els comptes i es va presentar i aprovar el pressupost per al curs 2018-2019 , la festa de Batxillerat, la festa d´ESO, el mercat de llibres de segona mà, que el curs passat va tenir molt èxit, la compra de llibres a la llibreria Estel (com s´ha anat fent aquests últims anys) i, finalment, es va obrir el torn de precs i preguntes dels assistents.

També es va procedir a la renovació del membres de Junta.

Volem agrair als membres que han deixat el càrrec:

. Laura Tolosa (Bellcaire)

. Lupe Torres (Bellcaire)

. Imma Colell (Linyola)

. Jordi Batista (Linyola)

la vostra dedicació i la vostra aportació d’aquests anys. Ha estat un plaer treballar amb tots vosaltres.

També volem donar la benvinguda als nous membres que són:

. Carme Ges Làzaro (Castellserà)

. Cristina Serra Grau (Penelles)

. Marta Salse Costafreda (Montgai)

Tots plegats millorarem les tasques i la qualitat de l´ensenyament dels nostres fills i filles.

La Junta queda formada d´aquesta manera:

CÀRREC NOM I COGNONS POBLACIÓ
Presidenta Cristina Perera Castellserà
Sots-presidenta Marta Pradas Castellserà
Secretària Montse Boix Bellcaire
Tresorer Albert Ballebrera Bellcaire
Vocals Jordi Altisent La Fuliola
    “ David Greoles Linyola
    “ Toni Martín Penelles
    “ Teresa Coll Bellcaire
    “ Dolors Tilló Bellcaire
    “ Ruben Escolà Castellserà
    “ Moisés Mata Linyola
    “ Carme Ges Castellserà
    “ Cristina Serra Penelles
   “ Marta Salse Montgai

I per acabar, dir-vos que estem a la disposició de tots els socis i sòcies. També tenim un correu electrònic “apaiesbellcaire@hotmail.com”, mitjançant el qual ens podeu fer arribar qualsevol dubte o pregunta que vulgueu, i també tenim un “Ebando” amb el nom “A.P.A. INSTITUT BELLCAIRE”, en el qual us informem de totes les notícies que puguin anar sortit durant el curs.

LA JUNTA DE L’AMPA