REVISTA – AMPA

L´ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES INFORMA

“L´educació és l´arma més poderosa per canviar el món” Nelson Mandela

Benvolgudes famílies,

El curs 2018/2019 està a punt d´acabar i des de l´Associació de Mares i Pares volem fer una valoració del que ha estat aquest curs:

– Aquest curs l´AMPA ha organitzat un concurs pel disseny del nou segell. Es va fer una selecció dels treballs presentats i els tres millors van ser premiats. El primer premi de 50 euros va ser per a la Laia Torres de 4t d´ESO, el segon premi de 30 euros per a l’Isaac Pons de 4t d´ESO i el tercer premi de 20 euros per a la Sònia Soldevila també de 4t d´ESO.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

– El dia 4 d´abril es va fer una xerrada, encarada sobretot als/les alumnes de 4t d´ESO, i a les seves famílies, per informar-los de diferents aspectes universitaris, a càrrec de  la Sra. Maria Bañeres, del Centre de Recursos de Balaguer.

– El dia 8 de maig, es va fer una altra xerrada a càrrec de Daniel Gabarró “Educar per la felicitat”, la qual va tenir molt d’èxit i bona acceptació per part dels nombrosos pares que hi van assistir.

– El dia 10 de maig, es va fer la Festa de 2n de Batxillerat, on tots els/les alumnes vestits elegantment, i acompanyats per les seves famílies, van rebre un reconeixement de tota la comunitat educativa i el lliurament de les orles (subvencionades per l´AMPA ). També l´AMPA els va oferir un refrigeri.

La festa de Fi de curs d’ESO i 1r Batxillerat es va celebrar el divendres 14 de juny: es van lliurar les orles als alumnes de 4t d´ESO (subvencionades per l´AMPA) i els mateixos alumnes van fer un escala en hi-fi molt divertit. Seguidament, es va fer el tradicional sopar de fi de curs. El DJ Gerard Ballebrera va ser l´encarregat de posar la música per amenitzar la festa. Moltes gràcies, Gerard!

Volem fer-vos un recordatori referent a les comanda de llibres que, com cada any, la gestionem a través de la llibreria Estel de Tàrrega. De la quantitat total de comandes, rebem una part del benefici, que la invertim en material que l´Institut necessita per a tots els nostres fills/filles. Us animen que feu la comanda de llibres a través de l´AMPA.

També farem el mercat de llibres de segona mà. L´any passat va tenir molt èxit i ja us informarem a través d´un ebando del dia que es farà.

Us volem donar les gràcies a totes les famílies sòcies de l´AMPA i us animem que formeu part del nostre equip de Junta.

També volem  donar les gràcies a totes les famílies que els/les seus/es fills/es han acabat 2n de Batxillerat i que aquest curs acaben la seva etapa a l´Institut: moltes gràcies per la vostra col·laboració econòmica durant aquest anys amb l´AMPA, i desitgem als vostres fills/es molta sort en el futur món universitari.

I per acabar, us volem dir que tenim un correu electrònic per qualsevol qüestió que ens vulgueu fer arribar: apaiesbellcaire@hotmail.com i també tenim un canal d´ebando amb el nom A.P.A. INSTITUT BELLCAIRE, en el qual us informem de les diferents notícies que puguin anar sorgint.

Us desitgem que passeu molt bon estiu i ens tornem a veure al setembre.

Bones vacances a tothom!!!

LA JUNTA DE L´AMPA