PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Us comuniquem que el període de preinscripció per al curs 2020/21 és del 13 al 22 de maig de 2020, ambdós inclosos. Cal precisar que:

-El termini per les  sol·licituds telemàtiques serà del 13 al 22 de maig.

-Hi haurà un termini per atendre de manera presencial i excepcional només aquells casos en què no s’ha pogut dur a terme la sol·licitud telemàtica per motius tècnics o altres. Aquest termini serà del 19 al 22 de maig en horari de matins de 9 a 13.30h. Per a aquests casos, cal demanar cita prèvia a   iesermengolquart@xtec.cat o bé al telèfon 628 43 17 03 (truqueu també de 9 a 13.30h).

-En totes les sol·licituds és obligatori facilitar un correu electrònic de la família i també el camp d’identificació de l’alumne o RALC, codi que us ha de facilitar el centre on fins ara ha estat escolaritzat. Si voleu el podeu obtenir també vosaltres mateixos consultant-lo al següent enllaç.

Segons la normativa del Departament d’Educació, el procediment habitual que heu de seguir és el següent:

1. La sol·licitud l’heu de fer per via telemàtica a la pàgina web del Departament d’Educació.
  2. La documentació que s’ha d’adjuntar i que es detalla en l’arxiu “Documentació que cal adjuntar a la preinscripció l’heu d’enviar al correu electrònic del centre demanat en primera opció juntament amb el resguard de la sol.licitud: iesermengolquart@xtec.cat
  3. El centre us respondrà i us confirmarà l’acceptació del correu i la documentació. La preinscripció es donarà, llavors, per feta.
  4. El codi del nostre centre que heu de posar a la sol·licitud és 25007700.

Tal i com preveu la normativa, amb la finalitat de reduir la presència de persones en un mateix espai, a partir del 19 de maig només s’atendrà presencialment, amb cita prèvia i de manera excepcional en els casos especificats més amunt, la preinscripció de les famílies que no han pogut realitzar-la per via telemàtica.

En aquest supòsit, cal seguir les següents normes:

1. Ha de venir solament un únic membre de la família. En cas de no poder venir, pot autoritzar per escrit la delegació dels tràmits a una tercera persona.
  2. Heu de portar la sol.licitud emplenada de casa i la documentació degudament al dia i preparada.
  3. Hauríeu de portar el vostre bolígraf.
  4. Heu de venir amb mascareta i guants.
  5. Atendre, en general, les mesures de seguretat i senyalització d’espais que el centre determini.

En iniciar-se el període de confinament, vam haver de cancel·lar la jornada de portes obertes que teníem prevista pel 18 de març. No vam poder completar, doncs, el seguit d’actes i trobades previstos per tal de conèixer-nos millor. És per això que us adjuntem ara una presentació virtual del nostre centre i de com és el dia a dia a l’INS ERMENGOL IV.