IDDINK

L’AMPA i la direcció del centre, amb l’aprovació del Consell Escolar, han decidit contractar els serveis de l’empresa Iddink, per tal d’organitzar la compra de llibres nous i la reutilització de llibres de text dels alumnes d’ESO i Batxillerat, ja que és una opció que abarateix els costos dels llibres, alhora que és molt més respectuosa amb el medi ambient.

La proposta de l’empresa Iddink ofereix dues opcions a les famílies:

1. Comprar llibres nous
  2. Comprar llibres reutilitzables, (ecoBooks), amb un estalvi del 55%

El sistema que ens ofereix l’empresa Iddink és molt flexible, i ens permet escollir, llibre a llibre, si es vol nou o ecoBook, o comprar material.

Les comandes es poden fer per tres vies diferents:

1. Accedint a la web Iddink.cat.
  2. Trucant al telèfon 932 388 833
  3. Venint al centre, el dia 7 juliol de 10:00 a 13:00, on Iddink disposarà de personal per atendre les famílies.

Iddink permet pagar en el moment de fer les comandes o bé diferir el pagament segons us convingui. Al full adjunt o a la web d’Iddink hi trobareu informació més detallada sobre com fer la comanda i la resta de condicions.

Us animem a participar en aquest projecte per l’estalvi ecològic i econòmic que s’aconsegueix.