Finalistes del Scratch Challenge de mSchools.

L’equip “Els sinyors” format pels alumnes Joan Trescens i Nolasc Mas de 2n d’ESO han estat seleccionats finalistes al certamen mSchools en el repte Scratch Challenge pel seu projecte de programació “Operacions bàsiques”.

Aquest projecte està pensat per practicar les quatre operacions bàsiques: la suma, la resta, la multiplicació i la divisió. En seleccionar cada opció de l’inici del joc (suma, resta, multiplicació o divisió) es generen operacions. Depenent de l’edat del jugador,  es selecciona la dificultat mitjançant la seva llargada, és a dir, pot ser de més dígits o menys dígits. Les operacions realitzades s’autocorregeixen quan es prem l’interrogant multicolor i s’ha escrit el resultat. Una veu diu “molt bé” o “malament”. Una altra opció que dona el joc és que al menú principal et porta a les operacions sense haver de prémer la bandera.

Com a equip finalista, participaran a la Jornada dels Student Awards que es celebrarà`el dissabte 10 de juny a Barcelona.

Molta sort!