AMPA – INS ERMENGOL IV

Benvolguts pares/mares:

Ens adrecem a vosaltres com a pares i mares dels alumnes del nostre institut per a posar en valor les tasques que fa l’AMPA i informar-vos de la nostra inquietud per la falta de voluntaris per formar-ne part.

Segons els nostres estatuts, estem obligats que hi hagi representació de tots els pobles partíceps de l’institut i voldríem remarcar que en aquest moment NO hi ha cap membre de  pares/mares de Bellmunt, la Sentiu i La Fuliola. Formar part de l’AMPA és la millor manera de conèixer les inquietuds i necessitats particulars de cada poble.

Pensem que pel bon funcionament i la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills/es, som un òrgan necessari i tots els pares i mares n’hauríem de formar part en algun moment o altre de l’escolarització des nostre fills/es.

Encara que actualment ens trobem en el segon trimestre del curs, les noves incorporacions serien molt benvingudes, especialment, dels pobles on no hi ha representació. Hem de tenir en compte que l’any vinent molts membres actuals de l’AMPA (7)  deixaran de ser-ho per haver acabat el seu període i se n’hauran d’incorporar 10 de nous segons els estatuts.

Voldríem aprofitar per explicar-vos, de forma resumida, les activitats que realitzem durant el curs:

• Organització festes final de curs de E.S.O i de Batxiller
  • Gestió venda de llibres i organització de mercat de llibres de segona mà
  • Suport econòmic quan es demana des del professorat, per exemple, la compra de les agendes, compra material informàtic, compra de robots per a la ‘’Lego League’’, ajuda viatge Toulouse 4rt ESO, esmorzar per la rebuda d’alumnes de 6è primària, autocar per realitzar la natació a Balaguer, etc.
  • Organització de xerrades informatives, tant dirigides als alumnes com a pares i mares.
  • Comunicació permanent amb el professorat d’assumptes que puguin ser rellevants.
  • Aportació d’articles per a la revista que s’edita des del mateix institut.
  • Gestió i manteniment desfibril·lador a l’Institut.
  • Gestió bar de l’institut.
  • Organització xocolatada solidària en benefici de la investigació pel càncer infantil.

Per tant, us encoratgem a formar part de l’AMPA; podeu fer-ho enviant un correu electrònic amb les vostres dades a: apaiesbellcaire@hotmail.com o posar-vos en contacte amb qualsevol membre de l’AMPA actual.

Tenim idees i ganes de fer més coses però es demana la col·laboració de tots /es per fer-ne més i millor.

Atentament

LA JUNTA DE L’AMPA