VIATGE FINAL DE CURS 1r BATXILLERAT

Els comuniquem que cal fer un primer pagament de 200€ pel viatge de fi de curs de 1r de batxillerat per tal de confirmar el nombre d’alumnes que estan interessats en anar-hi i poder fer les reserves pertinents. Aquest any aniran a Praga (República Txeca) del 17 al 22 de  juny de 2018.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra del viatge, no se li retornarà aquest import a no ser que la raó estigui contemplada dins de l’assegurança del viatge (força major). Aquests diners són destinats a la compra dels bitllets d’avió i les companyies aèries no retornen els diners en cas d’anul·lació; d’altra banda, una baixa del viatge comporta l’encariment per la resta d’alumnes.

Tampoc se li retornaran els diners d’aquest primer pagament si l’alumne/a és vetat per un incompliment del pla de convivència.

Aquells alumnes que tinguin domiciliats els càrrecs al banc se’ls cobrarà a principi del mes de desembre. Aquells que no han domiciliat els rebuts hauran d’ingressar l’import al compte del centre tot indicant el nom de l’alumne i retornar el resguard juntament amb l’autorització.

Número de compte: ES18-0182-1841-32-0201505221

Juntament amb aquesta autorització heu de portar una fotocòpia del DNI de l’alumne/a.

Del segon i tercer pagament en rebreu notificació més endavant. Si a alguna família  li anés més bé fraccionar l’import en més pagaments cal que ho comuniqui a secretaria.

Teniu temps de portar  l’autorització amb DNI a  consergeria fins el 23 de  novembre de 2017.