VAGA GENERAL ESTUDIANTIL – 1 OCTUBRE

Donat que el dia 1 d’octubre de 2018 el Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga general estudiantil per la República catalana dels treballadors i del jovent,  us assabentem que,

1)     Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden fer vaga (d’acord amb la llei) i, per tant, han d’assistir a classe.

2)    Els alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat han manifestat adherir-se a la vaga.

Els/Les pares/mares que autoritzin els seus/ves fills/es a no assistir al centre cal que ens facin arribar l’autorització signada ja que si no comptarà com a falta d’assistència.

El professorat romandrà al centre en el seu horari habitual per atendre aquells alumnes que vinguin. El transport funcionarà amb normalitat.

Des de Direcció volem recordar que són els pares/mares/tutors/es els que autoritzen els seus fills/es a no assistir a classe. En cas de venir perquè no autoritzeu la vaga, els vostres fills/filles faran activitats d’ampliació i reforç de les diferents matèries del curs.